تجارت و کسب درامد از اینترنت برای ایرانیان


تجارت و کسب درامد از اینترنت برای ایرانیان
مطمئنا این وبلاگ یکی از برترین پایگاه های درآمدی است !!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تجارت و کسب درامد از اینترنت برای ایرانیان و آدرس pooleirani.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در سایت های ایرانی چون زبان فارسی است  شما راحت یاد میگیرید اما نکات مهم مانند افزایش موجودی حساب و اجاره زیر مجموعه را به شما یاد میدهیم 

اگر فقط 2 ساعت وقت اولیه بگذارید و به همه ی قسمت های پنل کاربری سرک بکشید کامل یاد میگرید اگر سوالی بود بپرسید

آموزش افزایش موجودی در تئوباکس

برای اینکنه بتوانید اقدام به اجاره زیرمجموعه و یا ارتقاء عضویت نمایید نیاز دارید که موجودی خود را افزایش دهید . برای این کار درگاه بانک پاسارگاد در سایت تعبیه شده است و شما میتوانید با داشتن یک کارت عابر بانک موجودی خود را افزایش دهید. هر کارت عابربانکی که متصل به شبکه شتاب باشد .)

توجه : قبل از اقدام به افزایش موجودی از درگاه بانک پاسارگاد حتما موارد زیر را رعایت فرمایید .

1)      در زمان انتقال بر درگاه بانک پاسارگاد حتما از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید .

2)      پس از تکمیل اطلاعات بانکی و کلیک بر روی گزینه پرداخت ، یک شمارشگر 30 ثانیه ای مشاهده خواهید کرد . تحت هیچ شرایطی روی این شمارشگر کلیک نکنید و صبر کنید تا 10 ثانیه بگذرد و بعد از 10 ثانیه کلیک کنید.

برای اقزایش موجودی از طریق درگاه بانک پاسارگاد نیاز دارید اطلاعات عابر بانک خود را داشته باشید . این اطلاعات شامل : شماره کارت ، کد CVV2 ، تاریخ انقضا و رمز دوم کارت است .

رمز دوم کارت یا رمز خرید اینترنتی با رمز اصلی کارت فرق دارد و برای دریافت آن باید به خودپرداز بانک کارت خود مراجعه کرده و اقدام به انتخاب رمز اینترنتی نمایید 

 

 

 

برای افزایش موجودی ابتدا از منوی " خرید " گزینه ی "افزایش موجودی حساب اجاره" را انتخاب کنید .

 

در صفحه بعد گزینه "از طریق بانک پاسارگاد" را انتخاب کرده و بر روی ادامه کلیک کنید

 

مبلغ مورد نیاز را به ریال وارد کرده و بر روی ادامه کلیک کنید

دقت داشته باشید که حداقل مبلغ قابل انتقال 1000 ریال است .

در این مرحله شما باید خرید خود را تایید کنید .

 

شما به درگاه پاسارگاد متصل خواهید شد و باید اطلاعات کارت عابر بانک خود را وارد کرده و بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید .

برای انجام عملیات پرداخت نیازی نیست که در سایت پاسارگاد ثبت نام کرده باشید ، فقط کافی است اطلاعات کارت عابر بانک خود را وارد کرده و عملیات پرداخت را انجام دهید 

 

مشخصات خرید شما نمایش داده میشود ، این اطلاعات را حتما یادداشت کنید .

دقت کنید بعد از 10ثانیه بر روی تکمیل فرآیند کلیک کنید .

 

اگر همه چیز درست انجام شده باشد در مرحله آخر به سایت باز میگردید و اطلاعات خرید نشان داده میشود

و موجودی به میزان دلخواه افزوده شده است

گزینه های موجود در سایت تئوباکس

 

 

هنگامی که شما نشانگر ماوس خود را بر روی "عمومی " ببرید ، اطلاعات کلی حساب شما به نمایش گذاشته میشود .

پیام ها :

اگر پیغام خصوصی دریافت کنید ، از این قسمت میتوانید آن را مشاهده کنید . اگر میخواهید به شخصی در سایت پیغام ارسال کنید ، باید نام کاربری طرف مقابل را وارد کرده و سپس متن پیغام خود را نوشته و آنرا ارسال کنید .

 

هنگامی که بخواهید از سایت برداشت داشته باشید ، از قسمت برداشت میتوانید این کار را انجام دهید ، دقت کنید که باید رمز برداشت خود را وارد کنید .

 

در قسمت " تاریخچه فعالیت " میتوانید تمام فعالیت های خود مانند اجاره نفرات ، نفراتی که مستقیم توسط شما وارد شده اند ، واریزی ها، برداشت ها، ارتقا ها و ... را مشاهده کنید.

 

انتقال وجه که اخیرا به سایت افزوده شده فابلیتی است که شما با استفاده از آن می توانید مبالغ خود را از سایت های آسمان باکس به هم منتقل کنید (آموزش نحوه ی انتقال وجه در آموزش های بعدی)

 

*************************************************

 

تنظیمات :

تنظیمات شخصی : در این قسمت میتوانید دریافت پیغام را غیرفعال کنید یا ایمیل خود را تغییر دهید .

 

تنظیمات بانکی : تمام موارد مربوط به حساب بانکی خود را به دقت تکمیل کنید ، توجه داشته باشید که شماره شبا را بدون IR و 24 رقم وارد کنید . اگر شماره شبا مربوط به حساب خود را ندارید به اینجا مراجعه کنید . دقت داشته باشید که نام و نام خانوادگی را حتما با حروف فارسی وارد کنید .

 

تنظیمات اجتماعی : میتوانید در این قسمت برای پروفایل خود آواتار انتخاب کرده و یا اطلاعات تماس خود را برای نشان دادن به دیگران وارد کنید .

 

تنظیمات کلمه عبور : کلمه عبور خود را میتوانید در این قسمت عوض کنید ، دقت کنید که رمز عبور دوم خود را فعال نکنید .

 

 

اجاره نفرات :

نفرات اجاره ای در این قسمت قرار دارند ، شما میتوانید تعداد نفرات مورد نیاز خود را از این قسمت اجاره کنید .

 

خرید عضویت ویژه :

میتوانید بعد از مدتی فعالیت و آشنایی بیشتر با روش کاری سایت اقدام به ارتقاء عضویت خود کنید که طرح های مختلفی برای انتخاب قرار داده شده است

 

 

افزایش موجودی حساب اجاره :

برای اجاره نفرات و تمدید آنها ، باید در حساب اجاره خود مبلغ کافی داشته باشید ، دقت کنید که درآمد شما از کلیک خودتان و نفرات تان به موجودی حساب درآمد واریز میشود ، اگر میخواهید زیرمجموعه اجاره کنید باید این مبلغ را به حساب اجاره انتقال دهید .

 

افزایش موجودی حساب تبلیغات :

اگر قصد دارید محصول یا سایت خود را در آسمان باکس تبلیغ کنید ، ابتدا باید موجودی تبلیغات خود را افزایش دهید و سپس اقدام به تبلیغ نمایید .

 

 

در بخش " نفرات ( زیرمجموعه ها ) " شما میتوانید نفرات اجاره ای ، نفرات مستقیم ، تعداد کلیک نفرات ، مقدار واریزی به سایت و دیگر آمار مربوط به زیرمجموعه ها را مشاهده کنید

 

در قسمت " تبلیغ در سایت " میتوانید اقدام به تبلیغ محصول یا سایت خود کنید .

 

پرداخت به ازای کلیک : با استفاده از این قسمت شما میتوانید سایت خود را در قسمت " مشاهده تبلیغات " قرار دهید و توسط کاربران از سایت شما بازدید شود . دقت داشته باشید که مراحل ثبت تبلیغ به شرح زیر است :

ابتدا درخواست خود را بابت ثبت تبلیغ ارسال میکنید ( تکمیل کردن اطلاعات (

این درخواست از طرف مدیر سایت تایید میشود و در لیست تبلیغات شما قرار میگیرد .

سپس شما حساب تبلیغات خود را افزایش میدهید و به تبلیغ خود اعتبار اضافه میکنید .

 

بنر تبلیغاتی : در آسمان باکس جایگاه های متنوعی برای بنر تبلیغاتی در نظر گرفته شده است ، شما با ثبت درخواست خود میتوانید این جایگاه ها را برای مدت مشخصی به خود اختصاص دهید .

 

پرداخت به ازای ثبت نام :در این قسمت میتوانید یک سایت معرفی کنید و برای هر شخصی که در آن عضو شود ، مبلغی پرداخت کنید . این قسمت برای سایت هایی که دارای سیستم زیرمجموعه گیری هستند ، به کار میرود .

 

در قسمت " نفرات " تمام اطلاعات مربوط به زیرمجموعه هایتان قرار دارد . مانند نفرات مستقیم و نفرات اجاره ای و چگونگی فعالیت و تعداد کلیک آنان و همچنین در قسمت " لینک جذب نفرات مستقیم " لینک هایی برای زیرمجموعه گیری شما قرار دارد .

سایت های آسمان و وتوضیح کامل  تر و انتقال وجه بین سایت ها

 

زیرمجموعه ها (رفرال ها)

شما می توانید بدون زیرمجموعه هم کسب درآمد کنید. اما زیرمجموعه درآمد شما را چندین برابر میکند. درواقع قسمت اعظم درآمد شما از رفرال ها به دست خواهد آمد.

انواع رفرال:

اجاره ای: زیرمجموعه اجاره ای افراد حقیقی هستند که مثل من و شما در سایت فعالیت داشته و کلیک میکنند. شما آنها را به مدت دلخواه با قیمت کم از سیستم اجاره می کنید. قیمت هر رفرال 250 تومان برای 30 روز است که شما جهت پرداخت اجاره ی آن حتی 1 ریال از جیب خود نمی پردازید بلکه قسمتی از مبلغ حاصل فعالیت خودتان در سایت را برداشت و قسمت دیگری را جهت اجاره زیرمجموعه سرمایه گذاری میکنید. از اجاره ی زیرمجموعه چند برابر مبلغ اجاره سود میکنید. این میزان سود بستگی به فعال بودن خود و زیرمجموعه شما دارد. شما باید امروز کلیک کرده باشید تا فردا از کلیک زیرمجموعه هایتان درآمد کسب کنید. بعضی از این زیرمجموعه ها ضعیف کار میکنند یا اصلا کلیک نمیکنند. دراینصورت شما حداکثر 6 روز از زمان آخرین کلیک زیرمجموعه تان صبر کنید اگر باز هم کلیک نکرد با مبلغ 60 تومان آنرا با زیرمجموعه ی دیگر تعویض کنید. شاید به نظرتون خیلی زیاد باشه ولی اگه همون غیر فعال رو نگه دارین بیشتر ضرر می کنین.

 

مستقیم: در این نوع زیرمجموعه شما مبلغی را پرداخت نمی کنید، بلکه با بحث و گفتگو در مکانهای اجتماعی و یا اینترنت اقوام و دوستان و آشنایان، آنها مستقیماً توسط شما به سایت معرفی می شوند و برای همیشه زیرمجموعه ی شما باقی می مانند. همانطور که قبلاً گفتم شما مستلزم جذب زیرمجموعه مستقیم نیستید و بدون زیرمجموعه مستقیم و متکی به زیرمجموعه اجاره ای و یا متکی به فعالیت خود میتونید به درآمد قابل قبولی برسید

نحوه ی حذف و جایگزینی رفرال ها:

 

آیا رفرال شما تنبل هست و کلیک نمی کند؟! او را با یک رفرال دیگر عوض کنید. با پرداخت 60 تومان از اعتبار خود می توانید این رفرال رو جایگزین یک رفرال دیگر کنید. برای این کار، مانند شکل زیر به صفحه "نفرات اجاره ای" رفته و زیرمجموعه ای که قصد تعویض آنرا دارید را تیک زده و از کشوی پایین صفحه گزینه ی "میخواهم آنرا بازیافت کنم" را انتخاب نموده و سپس کلید تأیید را فشار دهید.

 

 

 

آموزش اجاره کردن زیرمجموعه

برای اجاره کردن زیرمجموعه، باید 750 تومان در حساب درآمد خود موجودی داشته باشید تا بتوانید پکیج سه نفری از زیرمجموعه ها را اجاره کنید. شما بعد از فعالیت در سایت، زمانیکه موجودیتان به 750 تومان رسید میتوانید آنرا بجای برداشت، در سایت سرمایه کرده تا دوبرابر آن سود کنید. دقت کنید که برای اجاره زیرمجموعه باید مبلغ کسب شده حاصل از فعالیت خود در سایت را از حساب موجودی فعلی به موجودی حساب اجاره منتقل کنید. و سپس به قسمت اجاره نفرات و روی پکیچ سه نفره کلیک کنید 

اکنون میتوانید زیرمجموعه اجاره کنید برای اینکار در حساب کاربری خود بر روی "خرید" کلیک کرده سپس روی "اجاره نفرات" کلیک کنید تا وارد صفحه ی جدید شوید. در این صفحه پکیج مورد نظر خود را اعم از 3 نفره 5 نفره و غیره را انتخاب کرده سپس بر روی آیکن سبد کلیک نمایید.

چه زمانی میتوانم درآمد خود را دریافت کنم؟

سایت های آسمان درآمد شما را به تمام حساب های عضو شتاب واریز میکند و می توانید درآمد خود را مستقیماً توسط بانک های ایرانی دریافت کنید. شما برای برداشت از حساب خود، بید شرایط مورد نیاز برداشت را داشته باشید که به این شرح زیر است: اولاً شما باید برای برداشت، حداقل 400 آگهی را مشاهده کرده باشید. ثانیاً شما برای برداشت می بایست به حداقل موجودی قابل برداشت توجه کنید. حداقل مبلغ برداشت، 2000 تومان برای اولینم برداشت، 4000 تومان برای دومین برداشت، 8000 تومان برای سومین برداشت و 10000 تومان برای برداشت چهارم و تمام برداشت های بعد از آن میباشد.

 

آیا هر تعداد نفر میتوانند از یک خانه عضو شوند؟

خیر، فقط یک کاربر در یک خانواده اجازه ثبت نام دارد، مگر اینکه شما دارای 2 خط اینترنت کاملا متفاوت و 2 آی پی آدرس متفاوت باشید. توضیح: آدرس آی پی، شماره شناسایی هر کامپیوتر متصل به شبکه اینترنت است. بنابراین می توان گفت که آی پی، شماره شناسایی هر کاربر اینترنتی است. اگر سعی کنید آی پی خود را از طریق فیلتر شکن یا ابزارهای دیگر دست کاری کنید و با هر روشی دوباره عضو شوید، سیستم ضد تقلب پیشرفته اتوماتیک در وب سایت، شما را شناسایی و حساب قبلی شما را مسدود خواهد کرد و شما دیگر هرگز حتی با نام کاربری جدید هم نمی توانید دوباره عضو سایت شوید.

 

نحوه ی انتقال وجه در سایت توباکس

ولی شما در یک سایت عضوید واین قسمت به درد شما نمیخورد

همان طور که گفتم، سایت های گروه آسمان این امکان رو داره که میتونید بین خودشون جابجایی پول داشته باشید. بهترین کاربرد این روش اینه که میتونید یکی از سایت ها رو تقویت کنید و در ضرف مدت کمی خیلی زود پیشرفت کنید.
برای انتقال وجه مانند تصاویر زیر عمل کنید:
ابتدا در صفحه اول حساب کاربری به قسمت عمومی برید و روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید:



سپس وارد صفحه انتقال میشیم. توی این سایتها میشه از تمام حسابهاتون مثل حساب تبلیغات، اجاره و کسب درآمد به یکدیگر انتقال داد. تنها فرقشون کارمزد انتقاله که در بعضی ها کمتر و در بعضی هاشون بیشتره. جدول تعرفه کارمزد رو میتونید در زیر ببینید.
 

در پایین این جدول، صفحه انتقال وجود دارد که باید اطلاعات آن به دقت پر شود. در قسمت مبدأ مقدار دقیق مبلغ به ریال و نوع حسابی که میخواهید از آن انتقال دهید را وارد کنید. در قسمت مقصد سایت آدرس مورد نظر را انتخاب کنید. مواظب باشید که نام کاربری درست را بزنید که به حساب یه نفر دیگه واریز نشه. بعد نوع حسابی که میخواهید مبلغ به آن واریز شه رو انتخاب کنید. در نهایت هم رمز برداشت رو وارد کنید این رمز همون رمزیه که در هنگام ثبت نام خودتون وارد کردید.


در آخر هم یه پیغام تأیید بهتون میده.


در نهایت، نکاتی که باید در این سایت ها رعایت کنید:

 شما باید هر روز حداقل سه تبلیغ ببینید، وگرنه فردا از کلیکهای زیرمجموعه هاتون پولی دریافت نمیکنید
 همیشه با یه کامپیوتر وارد شید چون این سایت IP شما رو چک میکنه
 هرگز نگزارید که کسی دیگه با کامپیوترتون ثبت نام کنه چون حسابتون حذف میشه
 برای یادگیری کار کردن با پنل کاربری و وارد کردن تنظیمات بانکی حتما قسمت های سوالات متداول, راهنما و تالار رو بخونید

===================================================

سایت های پی تی سی ایران 

 

توی این پست آموش قسمت های مختلف سایت های PtcIran رو براتون گذاشتم

 سایت های گروه باکسهای مستقل و سایت های گروه تیراژه عضو پی تی سی ایران اند

شکل زیر تقریبا تمام قسمت های مدیریت حساب شما رو نشون میده

آموزش قسمت های مختلف تصویر بالا :

 

خلاصه حساب

این بخش اطلاعاتی در مورد حساب شمارو در اختیارتون قرار میده (از جمله موجودی حساب ، سرمایه گذاری ، تعداد زیرمجموعه و...) در واقع همونطور که از اسمش پیداس خلاصه ای از حساب شمارو نشون میده .

توی این سایت ها دو نوع حساب وجود داره : حساب سپرده و حساب جاری

حساب جاری حسابیه که درآمد شما رو نشون میده و حساب سپرده حسابیه که شما از طریق افزایش موجودی به اون پول اضافه کردید .

توجه داشته باشید که شما فقط میتونید مبلغی که روی حساب جاری هست رو برداشت کنید ، شما میتونید از حساب جاری به سپرده پول بریزید ولی عکس این کار انجام پذیر نیست .

تنظیمات حساب

این قسمت شامل 4 بخشه : تنظیمات ، رمز عبورها ، ایمیل ، شماره حساب

تنظیمات

بخش تنظیمات هم دو بخش تنظیمات حساب کاربری و تنظیمات انجمن داره و مواردی داره که به صورتی که میگم میتونید پر کنید

تنظیمات حساب کاربری

بخش فعال سازی سیستم پیام شخصی که شما بعد از انجام 30 کلیک قادر به فعال کردنش خواهید بود .

بخش تنظیمات نمایش نمودار های آمار و اطلاعات هم به صورت زیر :

شما توی قسمت نمودار های آماری یه سری نمودار مشاهده میکنید که در ابتدا به صورت پیش فرض فقط نمودار کلیک های زیرمجموعه مستقیم رو می بینید و برای فعال سازی نمودارهای دیگه باید تیک های بخش تنظیمات نمایش نمودار های آمار و اطلاعات رو بزنید به صورت زیر :

تنظیمات انجمن

نمایش نام کاربری شما توی انجمن که اگه روی خیر تنظیم کنید نام کاربری مخفی شمارو نشون میده 

نمایش تاپیک ها هم دیگه هرجور خودتون راحت هستید تنظیم کنید

نمایش وضعیت شخصی شما اگه روی بله تنظیم بشه ، اطلاعات حساب شما (از جمله مقدار درآمدتون) رو بقیه کاربرا هم میتونن مشاهده کنند و در صورتی که روی خیر تنظیم کنید کسی نمیتونه اطلاعات شمارو ببینه .

آیکون شخصی هم آواتار شما توی انجمن هست که به اختیار خودتون تغییرش میدید .

رمز عبور ها

شما توی این قسمت میتونید نسبت به تعویض رمز عبورتون اقدام کنید ، همچنین میتونید رمز عبور دوم خودتون رو برای امنیت بیشتر فعال کنید

ایمیل 

شما توی این بخش میتونید نسبت به فعال سازی ایمیلتون (که در پست های بعدی آموزشش رو براتون میذارم) اقدام کنید . همچنین میتونید از این بخش ایمیل خودتون رو تغییر بدید .

شماره حساب 

این قسمت مربوط به شماره حساب شما جهت دریافت درآمدتون هست که میتنید از 2 نوع حساب استفاده کنید

یکی حساب بانکی و یکی هم حساب پارس پال

حساب بانکی که همون حسابیه که برای کارهای بانکی تون ازش استفاده میکنید .(توجه داشته باشید که باید حساب شما دارای کارت بانکی هم باشه) 

برای دریافت شماره شبا هم به ستون سمت چپ سایت مراجعه کنید

و اما حساب پارس پال

این حساب یک نوع حساب اینترنتیه که شما میتونید درآمدتون رو توی همه ی سایت ها توی این حساب جمع کنید و سپس اون رو برداشت کنید و یا ازش برای سرمایه گذاری توی سایت های کلیکی استفاده کنید

پیام خصوصی

این قسمت پبام هایی که سایر کاربران برای شما ارسال میکنند رو در بر داره و شما میتونید از این قمست به این پیام ها پاسخ بدید (توجه داشته باشید که در صورتی که تیک فعال سازی رو نزده باشید این قسمت در مدیریت حساب شما وجود نخواهد داشت)

 

 

تبلیغ دهندگان

این قسمت مربوط به کسانی هست که میخوان توی این سایت ها تبلیغ بذارن و زیرمجموعه گیری کنند ، توجه داشته باشید که هزینه ی تبلیغات توی سایت های مختلف با هم فرق میکنه

بنر ها 

شما از این قسمت میتونید لینک زیرمجموعه گیری خودتون رو دریافت کنید و با تبلیغ کردن و یا دادن به دوستان اون هارو زیرمجموعه خودتون کنید 

 

ستون زیرمجموعه ها

توی این بخش سه قسمت "مستقیم" ، "اجاره ای" و "نمودار های آماری" وجود داره 

زیرمجموعه مستقیم ، زیرمجموعه هایی هستند که از طریق لینک شما توی سایت عضو شده اند ، به عبارت دیگه شما معرف اونا هستید و یا خریداری کرده اید .

زیرمجموعه اجاره ای ، زیرمجموعه هایی هستند که بدون معرف توی سایت عضو شدند و شما میتونید با پرداخت مبلغی اونارو برای یک ماه اجاره کنید .

نمودارهای آماری هم آمار کلیک های زیرمجموعه مستقیم و اجاره ای و همچنین هزینه های شما رو نشون میده.

 

بخش خرید

این قسمت شامل چهار قسمته : "افزایش موجودی" ، "زیرمجموعه مستقیم" ، "زیرمجموعه اجاره ای" و "ارتقاء عضویت"

افزایش موجودی حساب سپرده شما که جهت خرید و یا اجاره زیرمجموعه ، ارتقاء عضویت ، تبلیغ در سایت ، تمدید زیرمجموعه و یا تعویض زیرمجموعه از اون استفاده کنید.

شما از بخش خرید زیرمجموعه مستقیم میتونید زیرمجموعه خریداری کنید و از بخش خرید زیرمجموعه اجاره ای میتونید زیرمجموعه هایی رو به مدت یک ماه اجاره کنید

ارتقاء عضویت : وقتی شما به حد نصاب زیرمجموعه رسیدید و قصد داشتید که باز هم زیرمجموعه گیری کنید میتونید از ارتقاء حساب استفاده کنید که این بخش باعث افزایش درآمد شما هم میشه ، البته در صورتی که به حد نصاب زیرمجموعه رسیده باشید .

توی این سایت های معمولا 5 نوع عضویت وجود داره : استاندارد ، پیشرفته ، برنزی ، نقره ای و طلایی

عضویت پیشرفته برای افرادیه که جزو 1000 کاربر اول سایت باشند و بعد از 1000 کاربر ، بقیه کاربران عضویت استاندارد میگیرن 

تفاوت عصویت استاندارد و پیشرفته در محدودیت زیرمجموعه ها و قیمت خرید و اجاره زیرمجموعه است که عضویت پیشرفته به نسبت مناسب تر هستش و پیشنهاد میکنم که جزو 1000 نفر اولی باشید که عضو این سایت ها میشید .

عضویت برنزی و نقره ای و طلایی هم عضویت هایی هستند که به ترتیب درآمد بیشتری رو برای شما ایجاد میکنند .

 

گزارش پیشینه 

توی این قسمت تمام فعالیت های شما (از جمله افزایش موجودی ، واریز ها ، زیرمجموعه گیری ها ، خرید ها و ....) ثبت میشه و شما میتونید با مراجعه به این قسمت اطلاعات مورد نیازتون رو دریافت کنید

 

گزارش ورودها

این بخش نشون میده که شما در طول روز چه زمان هایی وارد سایت شدید 

 

چند نکته ی مهم

 

نکته1) دوستان توجه داشته باشید که جدیدا بخش جدیدی به نام "امتیاز" به بعضی از سایت ها اضافه شده که این بخش برای تشویق کاربرا به فعالیت بیشتره و به صورت ماهیانه به کاربرایی که بیشترین امتیاز رو داشته باشند جایزه هایی تعلق میگیره و سر ماه امتیاز ها صفر میشه .

نکته2) توجه داشته باشید که زمانی که یک زیرمجموعه اجاره میکنید در صورتی که بعد از 2 روز هیچ کلیکی نکرد باید اون رو بازیافت (تعویض) کنید برای تعویض به نکات زیر توجه کنید:

  مبلغی که برای تمدید نیاز هست باید توی حساب سپردتون موجود باشه همچنین باید توی سایت زیرمجموعه اجاره ای موجود باشه تا شما بتونید بازیافت رو با موفقیت انجام بدید 

برای تعویض در سمت چپ هر زیرمجموعه کلیک کنید ، به صورت زیر :

 

سپس پیغامی ظاهر می شود که آیا شما مطمئن هستید ؟ و شما با کلیک روی "بله" تمدید رو انجام میدید و در پایان کار هم در گوشه ی سمت راست موفقیت یا عدم موفقیت در تمدید به شما اعلام خواهد شد.

نکته3) توجه داشته باشید که زیرمجموعه هایی که شما اجاره میکنید برای مدت 30 روز در اختیار شما هستند و شما در صورتی که تمایل دارید باز هم زیرمجموعه رو در اختیار داشته باشید باید اون رو تمدید کنید .

نکته4) دوستان عزیز برای پاسخگویی به سوالاتون در مورد هر سایت میتونید به بخش "سوالات متداول" مراجعه کنید .( در قمست پایین سایت)

نکته 5) لطفا قبل از عضویت در این سایت ها قوانین سایت رو مطالعه کنید

نحوه رند کردن مبالغ برداشتی

 

 

 

همانطور که میدانید ، هنگام برداشت از سایت 5% از مبلغ درخواستی به عنوان کارمزد کسر میشود و همین امر باعث شده است تا مبالغ پرداختی یک مقدار رند نباشد و شامل اعشار و اعداد ریز و درشت گردد .

 

 

 

 

 

1- اگر میخواهید از سایت برداشت کنید ، کافی است مبلغ مورد نظر خود را تقسیم بر عدد 0.95  نمایید ( 5% کارمزد ) و عدد بدست آمده را مانند نکته پایین صفحه رند کرده و درخواست کنید . دقت داشته باشید که حتما مبلغ مورد نظر خود را به ریال محاسبه کنید .

 

  

 

2- اگر میخواهید در سایت انتقال وجه بدهید ، برای کارمزد 5% میتوانید مانند بالا عمل کنید اما برای کارمزد 2% باید مبلغ مورد نظر خود را تقسیم بر 0.98 نمایید و عدد بدست آمده را مانند نکته پایین صفحه رند کرده و انتقال دهید . دقت داشته باشید که حتما مبلغ مورد نظر خود را به ریال محاسبه کنید .

 

  

 

* نکته مهم :

 

بعد از تقسیم کردن عدد مورد نظر ، باید به اولین رقم اعشار دقت کنید به این صورت که اگر اولین رقم اعشاری بیشتر از 5 باشد ، عدد بدست آمده را باید به یک رقم بالاتر رند کنید و اگر کمتر از 5 باشد همان عدد را باید درخواست دهید .

 

  

 

مثال :

 

15000 ریال تقسیم بر 0.95 میشود 15789.4736 و ملاحظه میکنید اولین رقم اعشار عدد 4 می باشد و کمتر از 5 است و شما باید همان عدد 15789 را درخواست دهید .

 

 

 

30000 ریال تقسیم بر 0.95 میشود 31578.9473 که اولین رقم اعشار 9 میباشد و بیشتر از 5 است و در هنگام برداشت باید به 31578 یک عدد اضافه کنید و مبلغ 31579 ریال درخواست کنید .

 

  

 

حال اگر اولین رقم اعشار 5 باشد ، باید به دومین رقم اعشار دقت کنید و اگر دومین رقم اعشار کمتر از 5 باشد همان عدد بدست آمده را درخواست دهید .
مانند 38524.5431 که ملاحظه میکنید اولین رقم اعشار 5 است . به دومین رقم اعشار دقت کنید که 4 می باشد و کمتر از 5 است و شما باید همان مبلغ 38524 را درخواست دهید .

45687.5852 که اولین رقم اعشار 5 است و دومین رقم اعشار 8 می باشد و بزرگتر از 5 است و شما باید به 45687 یک رقم اضافه کرده و 45688 را درخواست دهید !

 

 

نکته بسیار مهم
 حتما مبلغ خود را با روش بالا با واحد ریال انجام دهید و اگر از واحد تومان استفاده کنید ، عدد رند بدست نخواهد آمد و این هم به دلیل یک رقم اعشار جابجایی بین ریال و تومان است و این که سایت با ریال پرداخت میکند. 

 

 ==========================

تبلیغات


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: آموزش کامل پنل کاربری در همه ی سایت ها ، ،
برچسب‌ها:
درباره وبلاگ

به وبلاگ پول ایرانی خوش آمدید این وبلاگ اینجاست تا به شما هموطنان عزیز ایرانی شیوه ها و روش های کسب درآمد از اینترنت فقط با یک کامپیوتر و یک خط اینترنت و 0 تومان سرمایه را بدهد بله 0 تومان !!!! تلاش اندک + صبر زیاد + استراتژی مناسب = درآمد ماهیانه 10 میلیون تومن !!!!!! این قرن قرنی است که کلیکهای ما از پول حرف میزنند این شعار ماست باهم باشیم تا تحقق پیدا کند یا علی بگو هموطن و شروع کن . وبلاگ همیشه آماده خدمت رسانی است از قسمت تماس با ما و یا ایمیل ما میتوناید ارتباط برقرار کنید ممنون $$$پول ایرانی$$$
موضوعات وب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:






با ما تماس بگیرید پشتیبانی و ایمیل

تماس با ما

تماس با ما

ما را در گوگل محبوب کنید

========== ads